PROČ JE BUNĚČNÁ VÝŽIVA ZALOŽENÁ NA TESTOVÁNÍ TAK MOC DŮLEŽITÁ?

Moc dobře víš, co chceš a já ti teď ukážu, jak toho dosáhnout! 

To nejcennější pro každého z nás je spokojenost a s tou, jde ruku v ruce rovnováha a pevné zdraví. Možná už máš vyvážený jídelníček a opravdu se snažíš dobře jíst. Kupuješ si kvalitní potraviny, tvůj talíř je pestrý, zbavuješ se postupně svých závislostí, doplňuješ látky, které tvé tělo potřebuje pro správné fungování, ale

máš jich dostatek a máš ty správné? 

Dnes už naštěstí nikdo nepochybuje o široké škále pozitivních účinků Omega-3 mastných kyselin (zejména EPA a DHA), vitamínu D na lidský organismus. 

DHA (>250 mg) přispívá k udržení dobrého zraku

Vitamín D přispívá k udržování zdravých zubů

Vitamín D přispívá k udržování zdravé funkci svalů

Vitamín D přispívá k udržování dobré struktury kostí

Polyfenoly v olivovém oleji (>20g) přispívají k ochraně krevních lipidů před oxidačním stresem

DHA a EPA (>3 g) přispívají k udržování dobrého krevního tlaku

Vitamín D sehrává důležitou roli v procesu buněčného dělení

DHA a EPA přispívají k udržování přirozené hladiny triglyceridů v krvi

Bylo dokázané, že nahrazení nasycených tuků nenasycenými, jako je např. kyselina olejová, snižuje množství cholesterolu v krvi

Vitamín E pomáhá chránit buňky před oxidačním stresem

Vitamín D přispívá k udržování zdravé hladiny vápníku v krvi

Příjem DHA (>450 mg) u matek přispívá k zdravému vývoji mozku plodu a kojenců

Příjem DHA (>100 mg) přispívá ke zdravému vývoji zraku u dětí ve věku do 12 měsíců

Příjem DHA (>450 mg) u matek přispívá ke zdravému vývoji očí plodu a kojenců

Vitamín D přispívá k dobrému absorbování / využívání vápníku a fosforu

Těchto 15 zdravotních tvrzení bylo schváleno EFSA.  Blahodárný účinek při užívání 250 mg EPA a DHA denně. Zároveň je důležitá rozmanitá a vyvážená strava a celkově zdravý životní styl. Každý problém může mít více rizikových faktorů a úprava některého z nich může, ale nemusí mít pozitivní účinek. 

Vsadila jsem na novou vědu "nutriční farmakologii".

Každý potřebuje jednou za čas udělat revizi jídelníčku, životního stylu, ale také například detailní krevní rozbor. Kdybych sama před lety nezačala cíleně a pravidelně užívat doplňky stravy s vitamínem D3, multifunkční multiminerály, vitamíny, polyfenoly, antioxidanty včetně Omega-3 (EPA, DHA) a nesrovnala si tak nerovnováhu ve svém těle - nikdy bych nemohla být v takové kondici jako dnes!

Než začnu něco dlouhodobě brát a dávat to svým dětem, doporučovat lidem, které miluji, musím si být vždy na 100% jistá.

Sama jsem při výběru a analýze trhu oslovila více než 30 výrobců Omega-3. Žádala jsem certifikáty kvality, postupy výrobního procesu, přesné složení, vedle obsahu EPA a DHA v jedné dávce také množství dalších účinných i konzervačních látek, včetně chuti, vůně a dalších pro mě nepostradatelných parametrů. Výsledkem je, že po necelém roce každodenního testování rybího tuku, zlepšení zdravotního stavu, mám pro sebe i své okolí ten nejlepší - BalanceOil+.

Proč je dobré užívat rybí tuk | BalanceOil+
Proč je dobré užívat rybí tuk | BalanceOil+

Ano, jídlo je pro tebe báječnou a komplexní informací. Kvalitní a vyvážený jídelníček nejen, že mění tvůj život, ale i myšlení, energii a vnímání světa. 

  • Víš proč je skvělé pro tvé tělo přijímat více dobrých tuků?
  • Proč je skvělé rozhodnutí pořídit si kvalitní doplněk s Omega3?
  • Víš, proč nemám nejmenší obavu, doporučit ti BalanceOil, kdy velmi ušetříš a odpadnou ti i další velké starosti? 

Cena se ti může zdát na první pohled vysoká, ale je to nejlepší olej s mnohými přednostmi

Na Omega-3 se ti nevyplatí šetřit. Navíc cena za denní dávku je opravdu minimální. Za tuto cenu si nekoupíš kvalitní porci rybího masa. 

Esenciální živiny jsou pro správné fungování nezbytné, organismus si je však nedokáže sám vytvořit, a tak je musíme přijímat z vnějších zdrojů (ze stravy a nebo doplňků výživy). Tyto látky konzumuj ve správném množství, protože jejich nadbytek může být stejně škodlivý jako jejich nedostatek. Mezi esenciální živiny patří nejen známé vitamíny a minerály, ale i některé aminokyseliny a mastné kyseliny. 

Pokud nemáš ve svém denním jídelníčku dostatek ryb, mořských plodů, pořiď si kvalitní zdroj Omega-3 v suplementu.

"Že prý stačí lžička rybího tuku denně." Tuhle větu jsem slýchala už od své velmi moudré babičky a ty určitě také. A protože ti někdo řekl (četl/a jsi), že užívat rybí olej je moc fajn, jdeš okamžitě do lékárny! STOP - TO JE NEJVĚTŠÍ CHYBA, KTEROU DĚLÁŠ. Pořiď si i ty konečně kvalitní Omega-3 a hoď se do rovnováhy. Nakupuj rybí olej za prémiové ceny, vše se dozvíš zde

A pokud už nějaký ten rybí olej (doplněk s Omega3) doma máš, porovnej si ten svůj vlastní produkt s tím mým zde. Má zkušenost z praxe je taková, že výrobky na trhu nedosáhnou ani poloviny tohoto obsahu. A často výrobce vůbec neuvádí obsah důležité EPA a DHA. A tebe musejí zajímat právě tyto údaje!

  • Kolik kapslí a jak velké množství přípravku musíš užít, abys pokryla svou denní dávku důležitých živin.
  • Zda obsahuje tvůj výrobek polyfenoly? Tj. látky, které zaručí, že tvůj olej bude účinný a dostatečně stabilní, čerstvý. 

Chceš si domluvit osobní konzultaci a nalézt konečně svou rovnováhu?